Není pochyb o tom, že hlavním důvodem založení jakékoliv firmy, bez ohledu na to, zda se jedná o malý rodinný podnik či velký nadnárodní koncern, je dosažení maximálního možného zisku. K tomu je však potřeba, abychom si udrželi co nejvíce stávajících zákazníků a zároveň lákali stále nové. A vzhledem k tomu, že konkurence má naprosto stejný cíl, je jasné, že to není jednoduchý úkol.
Je tedy pochopitelné, že správně zvolená marketingová strategie je jedním ze základních kamenů úspěchu každé firmy. I proto se investuje tolik peněz do propagace – můžete mít sebelepší a sebelevnější produkt, ale nikdo ho nekoupí, když se o něm nebude vědět.
Ze všech možných typů propagace si získává stále větší důležitost internetová reklama. A je to pochopitelné, koneckonců lidé na síti tráví stále více času, jak se stává čím dál dosupnějším a jak nám poskytuje stále více možností.
Z nich je pak jednou z nejpopulárnějších reklam pay-per-click, známá také pod svou zkratkou PPC. Není tedy divu, že se mnozí majitelé firem ptají, kde najít pro PPC kampaň návod, tedy takový, který bude skutečně fungovat.
Ne každý nám totiž řekne správně, jak vytvořit PPC kampaň tak, aby skutečně fungovala a přinášela nám maximální možný zisk. A přitom nesmíte zapomínat, že i na tvorbu této reklamy je nutné vynaložit určitou částku. Je tedy jasné, že chceme, aby výnosy byly vyšší, než tato vložená částka.
Problém je, že je zde mnoho věcí, které je potřeba uvážit dříve, než se do toho pustíme. Skutečně je nejlepší možností vytvořit si ji sami, případně svěřit některému ze svých pracovníků, nebo zda bude lepší si najmout některou z mnoha externích firem.
V mnoha případech je to druhé řešení, ač se to tak na první pohled nemusí zdát, výhodnější. Budeme totiž mít výhodu profesionálně provedené reklamy, která bude mnohem účinnější. A účinnost je zde nejdůležitější.