Reklama je vždy pro firmu alfa a omega fungování a úspěchu. Pokud k tomu přidáte i reklamní předměty máte vyhráno. A co tak třeba reklamní mikiny?
Reklamní předměty jsou velmi oblíbený artikl reklamy a prezentace firmy. Firma tím může obdarovat nejen své zaměstnance, jejich rodinné příslušníky, ale také třeba obchodní partnery, dodavatele nebo je darovat do různých tombol a soutěží. Ať už se jedná o různé tužky, bloky, kšiltovky, tak také třeba hračky nebo reklamní mikiny. Reklamní předměty mají opravdu sílu a až 92% lidí, kteří tento reklamní předmět obdrží si tento předmět zanechá. Dalo by se říci, že se dá reklamní předměty přiřadit k virálu. Jsou šířené mezi větší masu lidí, a tedy Vaše firma získává mnoho potenciálních zákazníků. Tyto předměty patří nejen k levnější formě reklamy, ale mají i užitečnou stránku, a to se cení.
Reklamní předměty vládnou
Podle různých studií vyšlo najevo, že každá větší firma vlastní 6 – 8 reklamních předmětů. Dokonce až 74 % zaměstnanců dostane reklamní dárek ve své firmě a ze všech lidí ho jen jeden z pěti ho vyhodí. Je i velmi zajímavé, že osm z deseti zákazníků rádo dokonce reklamní předměty dostává a někteří tyto akce dokonce cíleně vyhledávají a 53% využívá reklamní předmět alespoň jednou týdně. Dokonce polovina těchto zákazníků by chtěla reklamní předměty dostávat ještě častěji. Velmi zajímavé, že? A jak jste na tom vy? Když se zamyslíte, máte taky nějaký reklamní předmět u sebe nebo doma?
Reklamní mikiny
Reklamní mikiny patří mezi velmi oblíbené dárkové předměty. Jsou praktické a příjemce je může nosit ve své firmě, pokud se jedná o firemní mikinu, nebo na doma, na zahradě a klidně i na běžné nošené do města. Vybírat můžete z klasických střihů, s kapucí, bez nebo se zipem, přes hlavu, a tak by se dalo pokračovat donekonečna stejně jako u barev. Reklamní mikiny můžete mít ve firmě jak pánské, tak i dámské nebo pro děti. Existuje mnoho společností, které Vám tyto reklamní mikiny vytvoří dle Vašich požadavků. Nesmíte zapomenout, že taková reklamní mikina by měla mít Vaše logo, název firmy a třeba kontakt nebo nějaký slogan.